April 25, 2010

Home Sweet Home..

sudah berbulan2 aku x balik, akhir nyer aku balik gak umah terchenta aku... sume aku tgk keadaan same jew..kecuali adik aku paling kecik, ntah ape peel dia skrg pun aku x tahu..semakin nakal jew aku tgk..ayah aku , aku tgk, ok jew...xde pape mslh, alhamdulillah :)
susunan dalam umah, x brubah..same jew..kecuali ade la tambahan 1, keta baru..haha..x sabar nk bawak..bole pecut smpi kecut.. :)
sejak akhir2 ni aku cam kurang lak nk makan2..x thu la kenape..mgkn duit da xde...mmg duit da xde pun..tu yang aku balik umah..kalo ade duit, mgkn 50-50 nk balik..

ape yang x best nyer blik umah ni, internet slow..haha...nk propose internet laju, kang x pasal2 kne marah free jew..baik redha jew ape yang ade. stakat nk bukak facebook tu, lepas la lagi...kalo nk download2 movie kew, ape kew, mmg x lepas la.lepas tu mmg la lepas, tp amik mase yang agak lame la..berjam2 lame nyer...kalo umah aku kat kl, beberapa minit jew aku download..tp x pew la..sabar je...nnt aku akan balik ke kl gak..lepak lu kat taiping ni dlu..enjoy..haha..byk mase lg.. :)




No comments:

Post a Comment