July 9, 2010

World cup & meggi cup

sejak akhir2 ni, ramai org yg tergile2 kan world cup..lagi2 kaum wanita, mengalahkan laki..aku heran..dlu x kecoh pun ade mcm2 cup...aku tahu la 4 tahun skali..tp over sgt...kalo laki, normal la..kalo xcte sal bola..x sah..kompem ade..even aku sendiri pun suke tgk bola..tgk je..main x..

ape kaitan ngn megi cup?.haha..pasal nk tgk world cup, aku kne selok mne2 duit siling, beli megi cup, tgk kat umah....tragis gak..tp ape leh wat..xde geng sgt nk tgk ramai2 kat kedai mamak...walaupun ade 5 port pasang wayang bola di sekitar rumah aku..tp aku rs malas....ntah la..mgkn sbb aku pk x berbaloi tgk sorang2..nk jerit, risau kne baling sudip,sudu, ape tah lg garfu...baik dok tgk kat rumah je..lgpun skrg ni rtm da tayang live sume game..ye la..nk final da..tggu beberape hari je..

nk ajak org ramai tgk final bersama aku pun, aku x tahu lg sape...x sanggup da aku makan megi je..da beberape game aku makan megi je...sume "benda" bau megi je..kalo bukan perisa ayam..tomyam..haha..sabar je la..



1 comment: