April 20, 2009

fuyooo!..

sebenar nyer aku bosan...semasa aku menaip blog ini...aku sedang mengalami tekanan separuh sendat dalam kepala otak aku...aku mamastikan business card aku siap!..tp aku kjap2 ade idea...dah wat dah...nak edit lg ok..tgk2 dah jd burok..idea jew byk..tp xtau nak wat pe...

aku x pasti la ape idea yg sesuai..business card bertemakan kedai kek...hurmm..dah la kaler ala2 gegurl..haha..nasib bek aku team ngn feremfuan...kalo ngn laki...mmg aku x wat keje atau pun kerja terbangkai...haha..

aiyohh...mggu depan dah stat exam..nasib bek aku ade wat revision "sket" .. tp xkompem la masuk ape yg aku baca...dah la time presentation mggu lepas(ari jumaat)..aku blur...aku dah hafal dah...separuh semput aku menghafal bendalah skrip tu...tp tgh2 present tu, bole lak blur..nasib bek dapat cover ngn senyuman yg x bape nak kerang busuk..haha..lg pun aku rs aku xbyk sgt memberi sumbangan...mgkn berbaloi kot ngn effort yg aku wat...aii..redha jew la...jnji lulus..lgpun aku bukan ske sgt...mksd aku, ok la...bukan faveret subjek aku...so, aku mengharap lulus jew la...

lg 1, semasa aku tgh melayan lagu2 best, bole lak ade org mintak tempe...xpasti la sakit ape beliau sekarang...asyik mintak tempe jew...tego aku trus mintak tempe...ape lg...aku kasi budu la...haha...kompem dia xnak....aku pun ske gak tempe..tp xde la sangap nak bendalah tu...lg 1...beliau cakap ade pesta amik sijil spm ramai2...haha...ntah aku nak pegi ke x aku pun xtau..
aku igt nak pegi time suma cikgu,staff2,pengetua,tukang bawak bas, tukang kebun, makcik cleaner jamban,....kire suma skali la...dah tuka ngn org lain..kire drang x knal aku..aku x kenal drang...baru gempak kan...haha..terasa cam ape jew..(teruja mgkn ade)..tp xkan aku sorang jew kot...perlu dipertimbangkan perkara yg beliau nyatakan tu..aku pun malas nak pk dah...keje perlu disiap kan...

TAPI...aku dah kebuntuan idea...hahaha....dah la kredit hp lak habis...huh...ape la nasib aku...nak g 7e malam2 ni kang xpasal2 kne serang dek BAPOK..sebut sal BAPOK ni .aku baca paper semalam "kot"...tajuk depan2 pondan gila..haha...klaka gler..terkenang kisah dlu2..aku nyaris2 diserang BAPOK india...haha...mcm2 halangan perlu ditempuhi...mentang2 dia tinggi..dia hayun2 tgn dia kat aku ngn membe aku...kalo kne tangkap ngn dia..mampus..mmg kne wat report polis 20 helai la...x cukup lg tu rs nyer...huh..aku rs elok ade pendedahan cam tu..tp bg aku..x suma
BAPOK gila...aku penah jumpe yg ok...mesra la..xde la kaco org la..cakap benda x senonoh la..huish..aku pun bole muntah warna warni....

aiyoo..keje xsiap2 lg nih..waaa...esk nak kne tunjuk dah kat group aku...xpew2.....esk xde kelas..aku gamble la malam ni...jnji wat....dgn berbekal kan lagu2 aku dload td..harap2 leh la teman aku dikala aku sedang menyiapkan kerja yg x berapa nak siap ni...

k la...aku chow lu...nak siap kan keje...wish me luck 4 final exam k...BYE2



aku tau tu bukan aku wat aksi cam tuh..biar pun aku kurus..hehe


No comments:

Post a Comment