April 28, 2009

Semangat!! part 2

esok gugur nyer hari utk exam kali ke 2...paper statistik...biarpun skrg aku tgh study, tp aku tetap rs bosan..ni la keje aku kalo bosan..x bosan pun same je...tp nasib bek x kne spastik akibat blaja statistik...lepas exam esk...ade gap panjang...huish...pastu exam pengajian islam lak..dah la xde buku...ustaz wat lawak lak..org dah bayar xdpt buku, musti la dapat duit..ni beliau wat lawak lak cakap xde..aku dah wat muka abis2 frust pun beliau leh wat muke senyum2 kerang busuk nak mampus...huish...xpe la...kongsi ngn membe aku pun bole...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...(saje jerit..xtau nak taip ape..)
haaa..esk exam awl pagi...so..smpi sini jew la..lepas ni nak g makan..bye2 ..chow...




benda ni aku jumpe kat website..haha..mcm pingu(katun tv3)

No comments:

Post a Comment