May 9, 2009

selipar ku terbang melayang...


exam ku dah abis..haha..lega berkata2...lepas ni xtau nak watpe..igt nak cari keje...tp hampeh..tido je keje nyer...skali skale nak gak ade duit byk sket dari biase..tp xpew..aku cuba la...semalam kuar ngn membe aku..enjoy la kejap..abis la dalam 20 inggit..haha..boros secare jimat..aku ngn membe aku tu men game arcade jew...layang gler..hampir2 nak abis game tuh kitorang main,..ramai jew pakcik2 tgk kami main..ramai gak dalam 6 org tgk..haha..suma tuh jeles kot..pasal drang x mampu lawan kitorang yg hampir2 nak expert dah dalam bab2 menembak ni..kitorang main game tembak2 ala2 counter strike sket...dan...jeng3..inilah hasil nyew dari kitorang menang.....


ade gamba membe aku kat blakang tu wat muke comel ngn topi askar..haha

ini lah hasil nyer..tp kitorang tetap puas hati ngn perbuatan kami itu..
org jage tu lg la..cam rela jew kitorang main2 barang dia...mgkn toke tu igt kitorang jakun kot..hahaha...
sbb tu dia cam xkisah jew..



saje letak gamba ni...pasal kami xnak wat keje cam laki tuh..haha..

2 comments: