May 5, 2009

simpanan atau sempadan??

kihkih...aku wat tajuk cam tuh sebab beberapa minit yg lepas sblm aku menaip blog aku ni, membe aku leh wat lawak..dia cakap kad train yg kami(aku dan membe aku "mie") beli tu kad sempadan...ade ke patut...padahal dia salah bace..tu kad simpanan..kitorang bli pun sbb senang "kot"...xdela susah2 nak g kaunter g bli kad...errr...

ari ni aku penat...pasal g Bukit Bingtang...haha..aku g teman membe aku print something..aku men follow jew..pasal aku bosan dok umah...exam pun stat ari jumaat ni..so, kuar la jalan2 jap..tgh tggu bendalah print tu siap, kitorng g cari game arcade area dalam bukit bingtang..jumpe gak!..layan 1 round game tembak2 tenuk...kalah gak..tp puas ati..lepas kitorang amik print membe aku tuh...kitorang balas dendam balik...pegi main utk kali ke 2...haha..ade peningkatan sket...bangga la sket...dapat kalah kan org yg main sebelum kitorang main..kitorang balik dgn penuh bergaya la..haha...

pd hari sebelum ni aku kuar gak...kuar g tgk wayang ngn aqilah..haha..enjoy gak..pasal g tgk cite antoo...haha...name cite tu coming soon...aku tgk ngntok2 berbaur gelak2..haha..ssh tol nak tgk secare serius ni..si dia tu leh tgk smpi nak jerit...hehe..tp x jerit gak...tutop muke jew...hehe..xpew la..jnji tgk kan...tp yg aku heran..ade gak org yg nangis dalam tuh..haha...klaka lak rs nyer bukan sebab cite , tp ade org tgk smpi nangis..cam hape jew...

lepas ni aku nak tgk cite movie lak....nak study...errr...ase malas lak...kne jap la..kang pagi2 subuh baru study...baru syok..hehe..kepala pun x serabut..





hehe..sayangi la underwear anda.....

3 comments: