July 3, 2009

No TiTLe..

selamat kembali, selamat sejahtera, tp bukan selamat jalan aku ucapkan kat diri aku..

sbb aku nak kembali aktif dalam bidang blogging aku nih..

lg pun, aku rs aku elok kembali aktif dalam bidang blog atas permintaan ramai...

banyak benda aku lalu selame tempoh aku x blogging, cth nyer aku hampir2 menang dalam permainan acade kat times square..

amat tragis skali peristiwa terbabit pasal 1st time nak menang..haha..

membe aku ade blog 'kut'.. didalam nyer mengenai game2 arcade..tp ntah btol ke x dia wat..aku pun musykil..

panjang lg aku nak cite senanya..tp aku xtau nak cakap mcm mne dah..

haa sblm tuh...

sape nak jana pendapatan lebih sile la klik laman web nih

http://www.myspacetunai.com/getahscrub

kompem korang x rugi...aku pun x rugi..so, kite same2 menang..haha..





pc keluaran terbaru 'kut'..best tol kalo aku dapat..haha








1 comment: