July 31, 2009

Xbrape sihat...

pertama kali aku rs x sihat..errr...bukan pertama kali la..dah byk kali dah..juz kali ni aku 1st time g klinik selepas SPM dlu..

aku juz kne demam jew..tp doktor cakap kalo baik gak dalam 2 hari, pegi hospital..

aku igtkan dia juz cakap sket2 jew...sekali dia bantai bg lecture kat aku..mentang2 aku x g kelas ari ni...dapat lak kne lecture ngn doktor..hiahh~

tp xpew la..jnji aku sihat...igt nak g tgk wayang cte setem..haha..klaka jew aku tgk cte tuh...cam teringin pun ade...tp membe aku lak demam..dia pun turut same terlibat dlam kes aku nih.

aku yang berjangkit dari dia sebenar nyer...hehe...tp aku x dela truk sgt..hehe..membe aku tu truk sket..tp duit ubat aku paling mahal...heran gak aku..ape la penyakit aku nih smpi ubat lagi mahal dari kawan aku...haihh~



harap2 aku cepat sembuh....

1 comment: