August 9, 2009

addicted to FARMVILLE!!

My sekarang ni aku dah ketagih ngn game kat face bok aku tuh..haha..name game dia "FARMVILLE"..best gak game dia..mne la tau kan nnt aku dah tua leh la cucuk tanam..tu pun kalo ade tanah lg..haha

aku dah xtau nak cite sal ape..haaa..pasal post aku sebelum ni, sal aku sakit tuh..aku dah ok dah..

haha..

tp ade la batuk sket2..ish..tension aku..sket2 nak batuk2..pastu kang ramai lak tuduh aku pembawa h1n1 la..merepek jew keje..padahal aku dah sihat..haha..cam bangang jew..

sekarang ni kalo korang tgk kan.. berita kat metro ngn kosmo, cite dia ade byk pelik2..mgkn jugak ngn keadaan semasa kut..ye la.manusia ni skrg semakin lame ske wat benda pelik..xtau la nak cakap camne kan..

1st skali aku tgk orang lari mangkuk laksa ngn senduk pasal ade keta nak rempuh kedai dia..

2nd lak pasal penyamun yang setelah menyamun, leh lak bg nasihat kat mangse, jgn keluar lewat2 malam n bawa anak gadis kuar malam2..cam bangang..dah la menyamun..kasi nasihat lak..pelik tol...

penyamun pun ade belas kasihan lg time nak menyamun tuh..mgkn la penyamun tu mengamal kan konsep 1 malaysia..haha...

^_^V

2 comments:

  1. yeah!!!! sme r kte..
    sy pn addicted ngn faceb0ok dh nih..
    huhu..td0 p0wn lwt..
    pas tu mula r dpt dmm la, selsema la..
    apa la..at last kna pakai t0peng..
    huhu..tp xpe..msh nmpk cute...
    hahaha...chaw!
    salam..

    ReplyDelete