August 15, 2009

jgn cari pasal, kalo nak buat pasal..




aku saje je letak tajuk cam tuh pasal aku tgk skrg mcm2 dah terjadi kt malaysia..

dengan kes rusuhan la, bunuh la(tu dah biase kot)..pastu mcm2 lg la...kenape la camtu leh jd ea..

harap je ade konon 1 malaysia..tp cam x jd jew..ye la, projek dah mcm2 jalan bg menjaya kan bendalah ni..tp effort x nampak lg kan..setakat wat kenduri pastu jemput ramai2 kaum2 bek xya..kang kalo ade papehal gado gak..hish..heran..

menyentuh hal ehwal aku..aku pun xtau sejak akhir2 ni aku sedikit sengal..

nak tau kenape aku sengal?

korang tgk la sendiri..
kalo ini korang dah ok...cbe cek yang lg 1 kat bawah ni..haha



mmg kiut kan..hahaha....tp ade gamba terbaik aku la..ini aku ske sket..



ini la hasil nyer kalo dah sengal "sikit"

ade lg gamba yang lg dasyat..tp kang bak kate orang kne "banned" lak kan..sian la kat blog aku kan..haha

papehal hope u guys stay cute,hensem comel..waaalllah!!...

^_^"

1 comment: